PS. Szukam osób chętnych na wypady w miasto, bądź za miasto. Jazda bez celu, ot tak dla przyjemności, najlepiej w okolicach Katowic bądź miast ościennych w promieniu +/- 30 km. Byłby ktoś zainteresowany?
Pozdrowienia z Siemianowic
-
Fokus
- Wąchacz spalin

- Junak: Romet Z One S
- Kontaktowanie:
Pozdrowienia z Siemianowic
Dzień dobry. Mam na imię Marek, pochodzę ze śląska, konkretnie z Siemianowic Śląskich, mam 28 lat. Na codzień jestem kierowcą zawodowym w międzynarodowym transporcie specjalistycznym typu inloader. Za to co napiszę zostanę pewnie zlinczowany, nie mniej zaryzykuję. Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Rometa Z One S, którego nabyłem "z nudów". Ma to być odskocznia od wszelakiej maści samochodów, których mam powoli dosyć. Silnik jest jeszcze na dotarciu, przejechałem nim raptem 200 km, nie mniej pierwszą glebę już zaliczyłem
Na forum Junaka zawitałem w nadziei, że poznam ciekawych ludzi, z którymi będzie można objeździć Polskę wzdłuż i wszerz, bądź po prostu spotkać się i pojeździć po okolicy bez celu. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i do zobaczenia na drodze!
PS. Szukam osób chętnych na wypady w miasto, bądź za miasto. Jazda bez celu, ot tak dla przyjemności, najlepiej w okolicach Katowic bądź miast ościennych w promieniu +/- 30 km. Byłby ktoś zainteresowany?
- bartonfnx125
- Junakowy agroturysta

- Lokalizacja: Małopolska (okolice Wolbrom / Miechów / Olkusz / Skała)
- Junak: Barton FNX 125
- Kontaktowanie:
Re: Pozdrowienia z Siemianowic
Witamy
No to życzę przyczepności
Do zobaczenia na drodze
LwG
No to życzę przyczepności
Do zobaczenia na drodze
LwG
POZDRAWIAM !!!
Jestem wystarczająco dumny z tego, co jednak wiem, aby przyznać z całą skromnością, iż nie wiem wszystkiego...

Jestem wystarczająco dumny z tego, co jednak wiem, aby przyznać z całą skromnością, iż nie wiem wszystkiego...

- altoro
- Wymiatacz asfaltów

- Junak: RS125 / CBF600SA
- Kontaktowanie:
Wlkp wita 

-
Speedo1544
- Pyrkający w orzeszku

- Junak: Zipp vz-2
- Kontaktowanie: